• Diğer

3. Sayfa

Ağaçtan meyve aldı parasını da ağaca astı

Bursa'da meyve bahçelerinden geçerken hamile eşi için erik ve kayısı alan bir vatandaş, parasını da ağaca astı

Ağaçtan meyve aldı parasını da ağaca astı

11 Temmuz 2016 10:37
-A

+A

İlginç olayBursa’nın İznik ilçesi' nde yaşandı. Yolculuk esnasında meyve bahçelerinin içinden geçen bir vatandaş, eşinin aşermesi sonucu erik ve kayasıdan almak istedi. Bahçede kimseyi göremeyen duyarlı vatandaş, eşi için topladığı meyvelerin parasını yazdığı not ile birlikte ağaca astı.

Ağaçtan meyve aldı parasını da ağaca astı

'HAKKINI HELAL ET EŞİM HAMİLE'

Bahçeye gelen mülk sahibi ise, "Hayırlı bayramlar abi. Kayısı ve erikten aldık. Hakkını helal et. Eşim hamile" notu ile birlikte 5 lirayı görünce şaşırdı. Örnek bir davranış sergileyen vatandaşa hakkını helal eden meyvelerin sahibi, doğacak çocuklarını analı babalı büyütmeleri temennisinde bulundu.

Facebook'ta paylaş butonu
Print

YORUMLAR

Facebook Yorumları
YORUM YAZ
1000

Henüz yorum yapılmadı,
İlk Yorum yapan siz olun...

ÖNE ÇIKANLAR

ARŞİV

HAVA DURUMU

Günlük Gazeteler

Oku